Tuesday, January 4, 2011

کاهش50 درصدی قیمت مسکن و زمین در شهرهای جدید

معاون وزیر مسکن و ارزانترین تور استانبول  شهرسازی با تاکید بر این که وزارت نیرو با تمام توان برای حل مشکل آب شهر پرند اقدام می کند، تصریح کرد: در سایر شهرهای جدید مشکل آب به صورت جدی وجود ندارد.

جمشید نورصالحی- مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید- در گفت وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این تور ارزان دبی   که هفته گذشته اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر مسکن وشهرسازی از شهر جدید پرند بازدید کردند، اظهار کرد: وزیر نیرو گزارشی را در شورای عالی مسکن به ریاست جمهوری ارائه داد و کلیه مسائل زیربنایی، مخازن، تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهر جدید پرند را مطرح کرد و رییس جمهوری اطمینان داد که مشکل آب شهر جدید پرند به زودی حل می شود.

معاون وزیر مسکن وشهرسازی با اشاره به این که مشکل برق و گاز شهرهای جدید ارزانترین تور دوبی     حاد نیست، اظهار کرد: وزارت نیرو با تمام توان برای حل مشکلات خدمات و تاسیسات زیربنایی شهرهای جدید اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در ادامه با اشاره به این که ساخت یک میلیون واحد مسکونی طرح مسکن مهر از سهمیه سال 88 همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در سهمیه سال 90 سیاست وزارت مسکن و شهرسازی فراخوان انبوه سازان برای واگذاری ساخت واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر است.

نورصالحی با اشاره به این که این فراخوان به ترتیب در استان های مختلف انجام می شود، خاطرنشان کرد: فراخوان فعلی 345 هزار واحد مسکونی را شامل می شود و از سهمیه شهر تور ارزان تایلند   تهران فراخوان برای ساخت واحد مسکونی در هشتگرد و پردیس انجام می شود.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به این که عملیات احداث متروی پرند و هشتگرد در حال انجام است و اعتبار سال جاری تخصیص پیدا کرده است، گفت: درخواست اعتبار برای سال آینده می دهیم و در صورت تخصیص اعتبار لازم، سهم شهرهای جدید از ساخت متروی پرند تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

وی در ادامه با اشاره به این که وزارت راه به صورت جدی برای تور دور آسیا   ساخت سهم خود از متروی پرند کار می کند، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران نیز   درصدد انتخاب پیمانکار و انجام کارهای مربوط به آن است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در ادامه تصریح کرد: طی 20 سال که از عمر شهرهای جدید می گذرد حدود 500 هزار نفر در این شهرها ساکن شده اند و با آغاز عملیات اجرایی 300 هزار واحد مسکونی مهر و 280 هزار واحدی که در حال ساخت یا بهره برداری است دو میلیون نفر در این شهرها ساکن می شوند.

نور صالحی در پایان از کاهش 25 تا 50 درصدی قیمت واحدهای مسکونی و زمین در شهرهای جدید پس از سال 86 که اوج قیمت ها بود خبر داد و خاطرنشان کرد: وجود مشکل برای تور ارزان استانبول   دسترسی به امکانات، نبود خدمات زیربنایی و حمل و نقل از دلایل وجود خانه های خالی در شهرهای جدید به شمار می روند
بعد از گذشت دو هفته از اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها مشاوران املاک فعال در مناطق مختلف تهران با توجه به میزان تماس های حاصل شده از سوی متقاضیان و همچنین حجم مراجعه خریداران و فروشندگان به بنگاه ها، حدس و گمان های مشابهی درباره وضعیت بازار مسکن در هفته های آتی مطرح می کنند .

ستون امروز نبض بازار به مشاهدات و تور ارزان دوبی    شنیده های برخی از فعالان بازار مسکن طی دو روز گذشته پرداخته است .
یکی از بنگاهداران در منطقه مرکزی تهران دراین باره به دنیای اقتصاد گفت: در هفته گذشته با توجه به اینکه قیمت فروش واحدهای مسکونی هیچ تغییری نکرده، اما تماس های زیادی از سوی تور آسان وارزن به تایلند   خریداران درباره اینکه آیا نرخ های پیشنهادی فروش تغییر کرده یا نه؟ صورت گرفته است .
مقدم در ادامه افزود: در حال حاضر برخی فروشندگان هم از انجام معامله واحد عرضه شده خود به بازار پشیمان شده اند؛ چراکه قصد دارند برای فروش ملک خود کمی تعلل کنند .
از طرف دیگر احمدی یکی از مشاوران املاک واقع در خیابان یوسف آباد اظهار کرد: تاثیر تور ارزان به امارات   اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها در کوتاه مدت بر بازار مسکن مشخص نمی شود و وضعیت بازار مسکن به وضعیت آینده اقتصاد کشور وابسته است و با توجه به تغییراتی که در قیمت حامل های انرژی رخ داده اگر اصطکاکی پیش نیاید بازار مسکن در حالت عادی باقی خواهد ماند مگر اینکه غیر از این شود.
در همین حال بنگاهدار دیگری در پونک (غرب تهران) اذعان کرد: با شروع اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها طی چندروز گذشته میزان تکاپو در بازار مسکن بسیار چشمگیر شده است، البته بیشتر ارزانترین تور لندن   تماس و مراجعه هایی که صورت می گیرد از سوی خریداران است .
نامی ، آینده بازار مسکن را این چنین پیش بینی کرد : با اطلاعاتی که ستاد هدفمند شدن یارانه ها از لحاظ قیمت های سوخت مطرح کرده است به دلیل تغییر قیمت گازوئیل و بنزین به نظر می رسد با توجه به گفته های سازندگان، قیمت فروش واحدهای نوساز مسکونی با تغییر مواجه شود و به همین خاطر مالکان واحدهای چند سال ساخت هم به تبعیت از واحدهای نوساز به احتمال زیاد در نرخ پیشنهادی فروش واحدهای خود تغییر ایجاد خواهند کرد.

پنج شنبه این هفته عملیات احداث بادوام ترین جاده آسفالتی در حدفاصل یکی از خیابان های واقع در مهرشهرکرج- جاده قزل حصار آغاز می شود.

این راه آسفالتی که با زیرسازی بتن غلتکی ساخته می شود برخلاف همه جاده های   موجود که باید در دوره های کوتاه ترمیم یا نوسازی شوند، قادر تور های ارزان پاتایا  است تا 20 سال بدون تورهای ارزان چین   هیچگونه هزینه نگهداری، سرویس دهی کند، طوری که انواع کامیون ها و خودروهای سبک و سنگین
در آن تردد کنند.
علی اصغر کیهانی مدیر مجتمع تحقیقاتی تولیدی ایران فریمکو و پارس لانه در این باره به دنیای اقتصاد گفت: این مجتمع بادوام ترین راه آسفالتی ایران را با برآورد سرویس دهی طولانی احداث می کند که طراحی این راه با استفاده از مدل محاسبات انستیتوی آسفالت انجام گرفته است.
زیرسازی این راه بتن غلتکی(RCC) که توسط ایران فریمکو ثبت اختراع شده است و در سال 1384 در پارک فناوری پردیس اجرا شد و عملکرد مناسبی در این سال ها داشته، در نظر گرفته شده است که روی رویه بتنRCC، آسفالت پلیمری با استفاده از قیر اصلاح شده سیلوفلکس روکش نهایی خواهد شد.
این راه برای عبورکامیون های سنگین تراک میکسر، بونکر حمل سیمان و کمپرسی های حمل شن وماسه با ترافیک سالانه 25میلیون تن ارزانترین تور ارمنستان   وزن عبوری طراحی شده است. اجرای رویه بتنی پنج شنبه این هفته و اجرای رویه آسفالت پلیمری نیز یکشنبه آینده انجام می شود.
همزمان با اجرای پروژه، کارگاه آموزشی در محل توسط کارشناسان ایران فریمکو- پارس لانه برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره آموزشی اعطا می شود.
دانشجویان، مهندسین مشاور، پیمانکاران راه ساز و کارشناسان علاقه مند و مدیران بخش ارزانترین تور قطر   خصوصی و دولتی و شهرداری ها و راه و ترابری جهت بازدید از مراحل اجرایی این جاده می توانند با روابط عمومی مجتمع تحقیقاتی ایران فریمکو تماس بگیرند.

.

No comments:

Post a Comment