Tuesday, February 8, 2011

تسهیلات نرخ بالا برای سازنده های بانکی

شرکت های ساختمانی وابسته ارزانترین تور تایلند  به بانک ها و موسسات سرمایه گذاری می توانند از تسهیلات ساخت مسکن مهر با نرخ بهره مشارکتی استفاده کنند.

علی نیکزاد وزیر مسکن در این باره اعلام کرد: در حال حاضر منابعی که به عنوان خط اعتباری برای مسکن مهر اختصاص داده شده به صورت قرض الحسنه با نرخ 4 تا 9 درصد ارزانترین تور دوبی   به انبوه سازانی که در زمین های 99 ساله فعالیت می کنند، پرداخت می شود؛ اما بخشی از این منابع برای ارائه به سایر ساخت وسازها کنار گذاشته شده و با سود بالاتر قابل پرداخت است.
وی افزود: شرکت های ساختمانی و سرمایه گذاری وابسته به بانک ها برای دسترسی به تسهیلات مسکن مهر می توانند آن را با نرخ سود بالاتر از آنچه به سازنده های 99ساله پرداخت می شود، دریافت کنند.
وزیر مسکن به بانک ها توصیه کرد: شرکت های ارزانترین تور دبی   ساختمانی شان را برای ساخت مسکن مهر فعال کنند.
نیکزاد که روز جمعه گذشته از شهر جدید پرند بازدید کرد، در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون بانک های دولتی به جدیت وارد سرمایه گذاری در بخش مسکن نشده اند. اگر شرکت های ساختمانی وابسته به بانک ها برای ساخت انبوه واحد مسکونی بسیج شوند، بازار مسکن در فاصله کوتاهی تنظیم می شود. البته این شرکت ها نباید به دنبال سود های 100 درصدی باشند، بلکه با سود اقتصادی باید وارد شوند.
وی افزود: اخیرا برخی شرکت های ساختمانی وابسته به برخی بانک ها برای ساخت مسکن مهر پیش قدم شده اند
پیمانکاران ساختمانی با اشاره به اینکه حاشیه سود فعالیت شان تحت تاثیر ارزانترین تور پاتایا   افزایش قیمت نفت و گازوئیل در خطر قرار دارد از دولت درخواست کرده اند وعده تخصیص تسهیلات یارانه ای به صنایع را برای صنعت ساختمان سریع تر عملیاتی کند.

دبیر کانون سراسری انجمن های شرکت های ساختمانی در این باره گفت: بررسی ارزانترین تور استانبول   های صورت گرفته درباره تاثیر هدفمندی یارانه ها نشان می دهد در کارگاه های پروژه های ساختمانی ماهانه 500 هزار لیتر گازوئیل یا نفت استفاده می شود و قیمت جدید این دو سوخت حاشیه سود شرکت ها را منفی می کند.
دبیر کانون سراسری انجمن های شرکت های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی ایران گفت: به دنبال اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها و قول مساعد رییس جمهوری مبنی بر تخصیص تسهیلات یارانه ای به صنایع مختلف و با توجه به سهم بالای مصرف انرژی در پروژه های عمرانی، از دولت درخواست داریم که با ارائه تسهیلات یارانه ای به شرکت های پیمانکاری، زمینه ای فراهم کند که پروژه های عمرانی به روال قبلی مسیر خود را طی کنند.
بابک فرزانه وار در گفت وگو با خبرگزاری فارس افزود: در حال حاضر حدود 25 هزار شرکت پیمانکاری در قالب اعضای انجمن های تحت پوشش کانون سراسری در کشور ارزانترین تور آنکارا  وجود دارد که شرکت های مذکور به صورت مستقیم و غیر مستقیم 7 میلیون فرصت شغلی در کل کشور فراهم کرده اند و علاوه براین بودجه عمرانی کشور که در سال گذشته حدود 24 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز در حدود 30 هزار میلیارد تومان بوده است. توسط این صنف جذب و صرف اجرای فعالیت های عمرانی زیرساختی در کشور شده است.
وی ادامه داد: با توجه به نقش شرکت های پیمانکاری در ایجاد ارزانترین تور آنتالیا   بسترهای اشتغال زایی و انجام فعالیت های عمرانی و زیربنایی لازم است که دولت در اختصاص تسهیلات یارانه ای توجه خاصی به این صنف داشته باشد.
به گفته وی، با توجه به اینکه طرف قرار داد شرکت های پیمانکاری دولت است از این رو بروز هر نوع مشکل برای صنف شرکت های پیمانکاری به منزله ایجاد مشکل برای دولت خواهد بود.
وی گفت: الزامی بودن اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها امری بدیهی است و آحاد ملت و کارشناسان اقتصادی براین باورند که اجرای این قانون به مصلحت مردم و کشور خواهد بود.
دبیر کانون سراسری انجمن های شرکت های ساختمانی تصریح کرد: براساس تحقیقات جامعی که از سوی تیم کارشناسی کانون سراسری انجمن های شرکت های ساختمانی، تاسیساتی و ارزانترین تور ارمنستان  تجهیزاتی ایران انجام شده نقش سوخت در اجرای پروژه های عمرانی به حدی است که اگر دولت بسته های حمایتی برای شرکت های فعال در این بخش اختصاص ندهد، بیم آن می رود که در اجرای پروژه ها وقفه ایجاد شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شرکت ها مبالغ هنگفتی از ارزانترین تور اندونزی   دستگاه های دولتی مطالبه دارند که باید وصول کنند از این رو به هیچ وجه قادر نخواهند بود که نقدینگی لازم را برای پیشبرد پروژه ها تامین کنند که مجموع این شرایط باعث خواهد شد روند پیشرفت این پروژه ها دچار مشکل شود.
فرزانه وار تاکید کرد: علاوه براین معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری هر سه ماه یک بار یک عددی را به عنوان شاخص تعدیل در پروژه ها اعلام می کند، اما در شرایط حاضر عرف شده است که این رقم یک سال بعد از اجرای پروژه ها اعلام شود که همین امر باعث می شود مطالبات نامشهود شرکت های پیمانکاری از دولت افزایش پیدا کند که این مساله به معنای کاهش نقدینگی شرکت ها است.
فرزانه وار اظهار کرد: در حال حاضر شرکت های پیمانکاری در رشته های مختلف نظیر راهسازی، آب، ساختمان، نفت و گاز و... فعالیت می کنند که حذف حامل های انرژی تاثیر ارزانترین تور ایتالیا   زیادی بر روند اجرای فعالیت آنها به جای خواهد گذاشت.


بلیغات در بازار معاملات مسکن در حال تحول است. اواخر سال گذشته یک بازار ارزانترین تور فرانسه   اینترنتی محدود در تهران برای خرید و فروش مسکن توسط بخش خصوصی راه اندازی شد که این بازار با توجه به اینکه هم اکنون عضو اتحادیه املاک است، متناسب با مقررات بازار مجازی در حال فعالیت است.

اما به تازگی تعدادی مرکز مشاوره تلفنی نیز برای تبلیغ املاک فروشی یا مشاوره به خریداران مسکن، به وجود آمده که با توجه به فراوانی این مراکز تلفنی، امکان تشخیص مراکز دارای مجوز سخت است.
ظاهرا آن دسته از مراکز تلفنی تبلیغ مسکن که مجوز ندارند و غیرقانونی هستند به این صورت عمل می کنند که در زمان تماس مشتری با مرکز، اپراتور آن قدر مشتری را پشت ارزانترین تور پاریس  خط نگه می دارد تا هزینه مکالمه که از طرف مشتری به حساب مشاور پرداخت می شود بالا برود و دست آخر مشاوره درست و حسابی نیز به مشتری داده نمی شود.
مراکز تبلیغات تلفنی مسکن اغلب با پیش شماره 9090 فعالیت می کنند که برخی از آنها دارای مجوز نیستند.
«مراقب آگهی های جعلی مسکن باشید» این توصیه ارزانترین تور قبرس  ای بود که روز گذشته یک شهروند در تماس با دنیای اقتصاد، اعلام کرد و از «دنیای اقتصاد» خواست تا در مورد آگهی های مندرج در روزنامه ها به خریداران مسکن هشدار بدهد.
با وجودی که این روزها خرید و فروش خانه به رونق دو سال گذشته نیست، اما تب و تاب تبلیغات هنوز از بازار مسکن رخت برنبسته و حتی داغ تر هم شده است. تبلیغات مسکن که همیشه بخش بزرگی از آگهی های روزنامه ها و رسانه های مختلف را به خود اختصاص می دهد، در سال های اخیر با روی کار آمدن انواع خدمات مخابراتی و فناوری های مختلف رنگ و بوی تازه ای هم به خود گرفته است. اما انگار این حوزه که با وجود ارزانترین تور تایلند   بنگاه های معاملات ملکی هنوز رویه سنتی خود را حفظ کرده مثل خیلی از مشاغل مرتبط با دنیای مجازی به برخی ترفندهای نه چندان صادقانه و در برخی موارد سوداگرانه نیز آلوده شده است. چند روز پیش یکی از شهروندان تهرانی در تماس با دنیای اقتصاد، از شیوه جدید کسب درآمد از سوی برخی سوءاستفاده کننده ها در قالب مشاوران املاک اینترنتی خبر داد. ماجرا از این قرار است ارزانترین تور مالزی  که این شهروند با یکی از آگهی های مشاور املاک مندرج در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار برای پیداکردن خانه مورد نظر خود تماس گرفته بوده: «این طور تظاهر می شد که با یک بنگاه معاملات ملکی تماس گرفته است و خانم بسیار خوش برخوردی خیلی خونسرد جوابگوی سوالات من بود و در فایل های مربوط به آگهی های منزل جست وجو می کرد. وقتی به او گفتم آپارتمانی با حدود 70 میلیون تومان می خواهم، با خونسردی تمام سراغ فایل های مربوط به زعفرانیه و نیاوران هم رفت آخر سر هم چند تا شماره تلفن داد که معلوم شد اشتباه بوده است».
این طور که به نظر می رسد این شهروند با شماره تلفنی که با پیش شماره 9090 شروع می شده، تماس گرفته بود. غافل از اینکه این شماره ها، جزو آن دسته از خدماتی محسوب می شوند که در ازای ارائه خدمات تلفنی برای تماس گیرنده هزینه دارد؛ هزینه هایی که در پایان ماه روی قبض تلفن محاسبه می شود. به این ترتیب خانمی که در این تماس پاسخگو بوده است با ترفندی جالب این شهروند را به مدت 59 دقیقه پشت خط معطل کرده و در ارزانترین تور سریلانکا  نهایت راهنمایی قابل توجهی هم به او ارائه نکرده است. البته روش ارائه خدمات تلفنی و دریافت دستمزد از طریق مخابرات برای فرد مشاوره دهنده، از خدمات جدید، قانونی و زیرنظر مخابرات به شمار می آید. اما گویا این خدمات که بیشتر از سوی وکلای دادگستری و مشاوران روانشناسی کاربرد دارد به تازگی مورد توجه برخی مشاوران املاک نیز قرار گرفته است. اما اظهارات ارزانترین تور لندن  این شهروند نشان می دهد که برخی افراد سودجو با بهره گیری از این امکان تلفنی به جای اینکه مشاوره درست و حسابی به متقاضی بدهند، سعی در کسب درآمد از طریق این تلفن ها دارند.
البته شیوع تبلیغات جدید در بازار مسکن در حالی ایجاد شده است که بر اساس ارزانترین تور مارماریس  تعداد موارد پیشنهادی فروش از سوی یک موتور جست وجوی اینترنتی (www.iranfile.com) طی ماه های اخیر خرید و فروش خانه در کشور کمابیش رونق گرفته است. در زیر جدیدترین نرخ های پیشنهادی فروش خانه در تهران را می خوانید:

.

No comments:

Post a Comment