Tuesday, June 30, 2009

زندگی آپارتمانی

انسانها در دوران زندگی خود آرزوهای زیادی دارند ، ولی تمام آنها دست یافتنی نیستند. زندگی میان مجموعه ای از انسانها و وسایل ارتباط جمعی کاری است که ما هر روزه در حال انجام آن هستیم ولی شاید هیچگاه به این نکته فکر نکرده باشیم که آیا این واقعا همان چیزی است که ما از زندگی می خواستیم ؟ بازی The Sims 2 Apartment Life بازی ای است که زندگی روزمره ما انسانها را به نحو بسیار زیبایی در قالب گرافیکی شبیه سازی کرده است .

در این مجموعه شما این امکان را دارید که شهر محل سکونت،خانواده،دوستان،هم کلاسی ها و حتی فرزندان خود را آنگونه که دوست دارید انتخاب کنید و زندگی را آنطور که مایل هستید به پیش ببرید.محیط،گرافیک بازی،هوش مصنوعی،انتخاب شخصیتها،ابعاد مختلف زندگی و بسیاری از تغییرات متنوع دیگر، همه و همه در این بازی گسترش چشمگیری نسبت به نسخه قبلی داشته و جالب است بدانید که بازی "سیمز" در مدارس ابتدائی برخی کشورها به عنوان یک واحد رسمی ،تدریس می شود چرا که این بازی تمامی زندگی را در بر می گیرد.

حس تعامل با سایر افراد و رعایت اصول و مبانی زندگی اجتماعی،نحوه برخورد با دیگران یا حتی پرداختن به مسائل شخصی،همگی در دنیای "سیمز" به شکل زیبایی شبیه سازی شده است.پک جدید سیمز۲ به نام آپارتمان لایف که ۲۲ آگوست ۲۰۰۸ عرضه شده است ، دنیای محیج جدیدی در سیمز ۲به وجود خواهد آورد شما می توانید در یک آپارتمان در کنار دیگر همسایه ها زندگی خوب و جالبی داشته باشید شما می توانید با همسایه های خود رفت و آمد کنید در جشن های یکدیگر شرکت کنید و زندگی شادی داشته باشید البته اگر یکی از همسایه ها در هنگام دعوا با همسر خود یا روشن کردن ضبط در نصف شب موجب سلب آسایش دیگر واحدها شود همسایه ها با او برخورد می کنند و دیگر با او دوستانه رفتار نمی کنند .

همان گونه که از نام این مجموعه ی جدید مشخص است ، در این مجموعه سیمز شما تجربه ی جدیدی را در یک محیط اپارتمانی و با فرهنگ آپارتمان نشینی تجربه خواهد کرد و زندگی متفاوتی را اخساس می کند . تفریحات جدید ، روایط اجتماعی ، ایجاد آپارتمان و ... از ویژگی های بارز این مجموعه است.

ستارخان

آيت الله كاشاني

بهبودي

No comments:

Post a Comment